فروش آجر در کرج

آجر فشاری

آجر سفالی

آجر نما

آجر ها از قدیمی ترین مصالح ساخت و ساز می باشند که از پخت خشت یا گل در حرارت های بالا تهیه می شود. از مواد به کار رفته در خاک آجر ها می توان به خاک رس، ماسه، منگنز، پتاسیم، سدیم، کانی آهن و… اشاره کرد. آجر ها در ابعاد، طرح و رنگ های متنوعی در دسترس می باشد که کاربرد های گسترده ای در صنعت ساختمان سازی دارند. از آجر ها در عملیات های مختلفی همچون کف سازی، دکوراسیون، پی سازی، دیوار پوشی و نما چینی استفاده می شود. علاوه بر آن در رستوران ها، کافی شاپ ها، نمای اتاق خواب و نشیمن و… کاربرد دارد.

دوام بالای آجر در برابر سرما و فشار، غیر قابل احتراق بودن و قابل بازیافت بودن آن باعث شده یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی باشد. علاوه بر آن آجر ها گرما را به خوبی جذب می کنند و عایق بسیار خوبی برای خانه ها هستند. همچنین در اثر سرما و گرما منبسط و منقبض نمی شوند و نیازی به نگهداری ندارند.

آجر فشاری، آجر سفالی و آجرنما از پرکاربرد ترین انواع آن می باشد که در ادامه به ویژگی آن ها می پردازیم.

فروش آجر در کرج یکی از مسائلی است که باید به دست افراد با تجربه و مورد اعتماد سپرده شود.

 فروش آجر فشاری

این نوع آجر از قدیمی ترین انواع آجر می باشد که به آن ها آجر های سنتی یا آجر های توپر هم می گویند. آجر های فشاری در کوره های آجر پزی با حرارت بالا تولید می شوند. که هر چه دمای کوره بالاتر باشد، رنگ آن ها روشن تر و از استحکام بالاتری برخوردار هستند. این نوع آجر به دلیل مقاومت فشاری بالا، اغلب در قالب بندی فوندانسیون استفاده می شود. همچنین به دلیل جذب رطوبت بالا، چسبندگی مناسبی در ملات های سیمانی دارد. آجر گری در دیوار های باربر ساختمان، طاق ضربی، دیوار های حمال و جداکننده هم کاربرد دارند اما امروزه به دلیل وزن زیاد آن، معمولا برای ساختمان های یک طبقه و دیوار های پیرامونی خانه های حیاط دار استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت روز انواع آجر، با مشاوران ما در حوزه ی فروش آجر در کرج تماس بگیرید.

 انواع آجر بر اساس کیفیت

آجر ها از قدیمی ترین مصالح ساخت و ساز می باشند که از پخت خشت یا گل در حرارت های بالا تهیه می شود و از لحاظ کیفیت به سه دسته ی کلی تقسیم می شوند. (فروش آجر در کرج با درجه کیفیت دلخواه شما، یکی از خدمات شرکت آروند ره پی می باشد.)

آجر درجه یک:

این نوع آجر کیفیت بالایی در پخت دارد به همین سبب در برابر خراشیده شدن از مقاومت بالا و از استحکام خوبی برخوردار هستند. آجر های درجه یک، دارای بافت منظم، از نظر شکل و اندازه یکسان و رنگ آن ها یکدست می باشد و طول عمر بالایی دارند. همچنین درصد جذب آب آن ها کمتر از 10 درصد است.

آجر درجه دو:

کیفیت آجر های درجه دو نسبتا خوب می باشد. شکل های منظم و رنگ های یکدستی دارند و در برابر خراشیدگی از مقاومت خوبی برخوردارند. درصد جذب آب آن ها بین 10 تا 15 درصد می باشد. برای ساختمان هایی که عمر آن ها زیر 15 سال باشد مناسب است.

آجر درجه سه:

این نوع آجر به دلیل عدم پخت مناسب، از مقاومت خوبی برخوردار نمی باشد. شکل و اندازه ی آن ها نامنظم و رنگ آن ها قرمز کمرنگ است. درصد جذب آب آن ها بیش از 15 درصد است.

فروش آجر سفالی

مواد اصلی تشکیل دهنده ی آجر سفالی، خاک رس می باشد که پس از ترکیب با آب، در کوره های آجر پزی با حرارت بالا قرار می گیرد. آجر سفالی به دلیل سبکی و قیمت مناسب آن، از پر کاربرد ترین آجر ها به حساب می آید که اصلی ترین کاربرد آن در دیوار چینی است. این آجر چسبندگی کمی در ملات های سیمانی دارد، به همین دلیل انواع سوراخ دار آن مورد استفاده قرار می گیرد. آجر سفالی جنس تردی دارد و به هنگام حمل و نقل و استفاده از آن باید دقت کافی داشته باشید تا خرد نشوند. از مزایای آن می توان به در دسترس بودن، عایق صوتی و حرارتی، سبک و با دوام بودن آن اشاره کرد. همچنین در شرایط آب و هوایی خیلی سرد یا خیلی گرم می توان از آجر سفالی فومی استفاده کرد. برای مشاوره و اطلاع بیشتر، با متخصصان ما در حوزه ی فروش آجر در کرج در تماس باشید.

نحوه تشخیص آجر درجه یک

با روش ها زیر می توانید آجر مرغوب و درجه یک را نسبت به درجه دو و سه تشخیص دهید.

  • رنگ آجر باید یکنواخت و رنگ بیرون و داخل آجر یکدست باشد.
  • شکل هندسی آجر ها باید منظم و دارای گوشه های تیز باشد.
  • آجر های با کیفیت هنگام برخورد به هم، صدای زنگ می دهند.
  • بافت آجر درجه یک بدون چاله و خوردگی می باشد.
  • نباید روی آجر مرغوب با ناخن خط بیوفتد.

فروش آجر نما

آجر نما یکی از گونه های آجر است که در نما های بیرونی و داخلی ساختمان ها استفاده می شود. علاوه بر زیبایی بصری، دارای مقاومت و استحکام کافی در برابر نور خورشید، رطوبت، خوردگی و خراشیدگی می باشد. آجرنما ها دارای تنوع رنگی بسیاری است که انتخاب را برای هر نوع سلیقه ای راحت کرده است. این نوع آجر انواع مختلقی از جمله آجرنمای رستیک، شاموتی، حصیری، کرکره ای، لعابی و نسوز دارند. آجر سبکی می باشد و نیازی به نگهدارنده ندارد. عایق حرارت بودن از مهمترین ویژگی های این آجر است به همین دلیل در دیواره های داخلی شومینه از آجرنمای نسوز استفاده می شوند. فروش آجر در کرج یکی از ده ها خدمات شرکت عمرانی آروند ره پی می باشد که با ضمانت و تعهد زمانی انجام می شود.

فروش آجر نما

همانطور که می دانید آجر ها همانند تمام مصالح ساختمانی دیگر، در انواع و کاربرد های مختلفی وجود دارند که داشتن اطلاعات کافی برای تهیه استفاده از آن ها در ساخت و ساز، امری بسیار ضروری می باشد. فروش آجر در کرج یکی از ده ها خدمات شرکت عمرانی آروند ره پی است که می توانید با مشاوره با کارشناسان ما بهترین تصمیم را بگیرید. تمامی کار ها با ضمانت و تعهد زمانی انجام می پذیرد.

قیمت آجر نما

عوامل بسیاری روی قیمت نهایی آجر تاثیر مستقیم دارد. نوع آجر، کمیت و کیفیت مورد نیاز شما، و طریقه ی حمل و نقل مصالح تعیین کننده ی قیمت نهایی آن می باشد. برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت به روز مصالح با ما در تماس باشید. برای خرید و همچنین حمل مصالح ساختمانی با استفاده از ماشین آلات روز دنیا به شرکت عمرانی آروند ره پی اعتماد کنید.