فروش ماسه در کرج

امروزه در ساختمان سازی از مواد و مصالح بسیار متنوعی استفاده می شود، با این حال ماسه جایگاه خود را حفظ کرده و همچنان از اصلی ترین شاخصه های ساخت و ساز می باشد. اما باید در انتخاب آن مشاوره دریافت کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. فروش ماسه در کرج از مسائلی است که بهتر است به افراد با تجربه سپرده شود تا به طور صحیح و کامل راهنمایی های مربوطه ارائه شود. در این مقاله به بررسی انواع ماسه و کاربرد های آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

محصولات آروند ره پی

شن-بادامی

فروش شن بادامی در کرج

شن بادامی از جمله مصالح پر کاربردی است که استحکام بالایی دارد و به راحتی در دسترس قرار می گیرد. شن بادامی معمولا به صورت طبیعی یافت می شود ولی می توان آن را با سنگ شکن هم تولید کرد. همچنین اندازه ی آن از شن نخودی بزرگتر می باشد. شن بادامی گوشه های تیزی دارند و در راهسازی به خصوص روسازی استفاده می شود. برخی از پیمان کاران از شن بادامی برای لایه ی زیرین بتن استفاده می کنند. علاوه بر آن در راه و جاده سازی، ساخت مصالح پیش ساخته، صنعت بتن سازی و قالب های ریخته گری و… هم کاربرد دارد.

قلوه-سنگ

فروش قلوه سنگ در کرج

قلوه سنگ ها بیشتر کاربرد تزئینی دارند. برای مثال در پروژه های محوطه سازی، پیاده رو ها، دکوراسیون خانه، داخل گلدان، آکواریوم، شومینه و… کاربرد دارند. علاوه بر جنبه ی ظاهری آن، مزایای قابل توجهی دارد. از مزایای قلوه سنگ ها می توان به حفظ رطوبت خاک، جلوگیری از رشد علف های هرز، دوام و سازگاری بالای آن و قیمت مناسب آن اشاره کرد. قلوه سنگ ها در رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد. رنگ های سفید، مشکی، رگه دار، استخوانی، کرم خاکستری و رنگ های متنوع دیگر در دسترس می باشد. قلوه سنگ های با کیفیت هنگام حمل، ترک برنمی دارند و آسیب نمی بینند.

 

قلوه-سنگ
ماسه-بیس

فروش ماسه بیس در کرج

ماسه بیس معمولا در روسازی راه ها به کار می رود. اندازه این ماسه تا 20 میلی متر می باشد و با مشخصات و زخامت تعیین شده به صورت تمام عرض روی بستر روسازی شده پخش و کوبیده می شود. کاربرد آن محافظت از لایه ی زیرین در برابر یخبندان و جلوگیری از تنش وارده به قشر زیرسازی می باشد. لایه بیس تشکیل شده از شن و ماسه، سنگ های کوهی یا سنگ های شکسته، ماکادامی و… از انواع آن می باشد. این لایه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای نوع مصالح و اندازه ی دانه بندی آن، آزمایش های مربوطه صورت گیرد.

فروش ماسه در کرج یکی از خدمات شرکت آروند ره پی می باشد که با ضمانت و تعهد انجام می شود.

 

ماسه-بادی

فروش ماسه بادی در کرج

ماسه بادی از دسته ماسه های طبیعی هستند که بر اثر جابه جایی ماسه با باد تولید می شود. این نوع ماسه ذرات بسیار ریزی در مقایسه با بقیه ماسه ها دارند و به همین دلیل از چسبندگی بالایی برخوردار است. از کاربرد های آن، می توان به درست کردن ملات و چسباندن کاشی و سرامیک و درز گیری اشاره کرد. تپه های شنی در کویر ها از نوع ماسه بادی هستند. علاوه بر آن در نزدیکی سواحل و دره های رودخانه ای هم دیده می شود. از ماسه های بادی در زمین های فوتبال ساحلی هم استفاده می شود.

 

ماسه-بادی
ماسه-دوبار-شور

فروش ماسه دوبار شور در کرج

ماسه دوبار شور از دسته ماسه های طبیعی می باشد که از بستر رودخانه ها به دست می آید. سپس در کارخانه ها با تجهیزات ویژه شسته و پس از شستشو با الک هایی با اندازه های معین، الک می شود. ماسه دوبار شور (یا ماسه شسته) از مخلوط ماسه و خاک تشکیل شده است و دانه بندی آن تا 5 میلی متر است. به دلیل کم بودن میزان خاک در مخلوط آن، چسبندگی کمتری دارد. ولی مقاومت بتن آن قابل توجه است و برای ساخت دوغاب کاشی و سنگ به کار می رود. یکی دیگر از کاربرد های ماسه شسته در باغبانی است. کاشت بذر و قلمه زنی، بهبود سلامت چمن، خاک گلدان و پرورش گیاهان از کاربرد های آن می باشد.

ماسه-دوبار-شور-ویژه

فروش ماسه دوبار شور ویژه در کرج

از آن جایی که ماسه دوبار شور ویژه از جمله ماسه های طبیعی به حساب می آید دارای دانه های گرد گوشه می باشد. اندازه ی آن بین 0 تا 5 میلی متر است که در کارخانه ها با دستگاه های مخصوص به نام Evo-wash شسته و سرند می شود. پس از دوبار شستشو، دانه های ماسه از الک مخصوص رد شده به همین ترتیب از SE (ارزش ماسه ای) بالاتری برخوردار می باشد. ملات های ماسه سیمانی که از این نوع ماسه استفاده شده باشد، کیفیت بالایی دارند و برای زیر فرش موزائیک یا سنگ فرش مورد استفاده قرار می گیرند. برای مشاوره و اطلاع بیشتر درباره ی انواع ماسه در کرج با ما در تماس باشید.

 

ماسه-دوبار-شور-ویژه
ماسه-شکسته

فروش ماسه شکسته در کرج

مهمترین مشخصه ی ماسه های شکسته سازگار بودن آن با محیط زیست است. و بر خلاف ماسه های رودخانه ای، ضرری برای طبیعت و محیط زیست ندارند. به ماسه های مصنوعی، ماسه شکسته هم می گویند. در ساخت و ساز هایی که نیاز به ماسه زیاد است، بهترین جایگزین برای ماسه رودخانه ای به شمار می رود. ماسه های مصنوعی به دلیل استحکام بالای آن، در دیوار چینی و آجرچینی ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع، ماسه از سنگ های بازالت و گرانیت در کارخانه ها تولید می شود که از نظر کیفیت و شکل ظاهری، کنترل شده و استاندارد می باشند. رنگ این نوع ماسه به دلیل مواد تشکیل دهنده ی آن معمولا طوسی است.

( اگر به دنبال خرید یا مشاوره درباره ی انواع ماسه هستید می توانید روی ما حساب کنید. آروند ره پی با استفاده از افراد متخصص در زمینه فروش ماسه در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد.)

 

ماسه-طبیعی

فروش ماسه طبیعی در کرج

ماسه های طبیعی به صورت مستقیم از طبیعت به دست می آیند و مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع ماسه که به آن ماسه رودخانه ای هم می گویند، از بستر رودخانه ها به دست می آید به همین دلیل دارای مواد آلی و نمک می باشند. رنگ این نوع ماسه خاکستری و سفید است. ماسه های رودخانه ای به دلیل فشار جریان آب و تماس مکرر ماسه ها با هم دیگر، شکل و اندازه ای با گوشه های گرد دارند. ذرات ماسه ی رودخانه ای دارای رطوبت کافی برای به کارگیری در ساخت بتن است. (فروش ماسه در کرج از مسائلی است که باید به دست افراد با تجربه سپرده شود.)

ماسه-طبیعی
ماسه-کفی

فروش ماسه کفی در کرج

یکی دیگر از انواع ماسه های طبیعی، ماسه کفی است. تفاوت آن با ماسه های رودخانه ای در میزان خاک به کار رفته در آن است. در ترکیبات ماسه کفی خاک بیشتری به کار رفته به همین دلیل شکل پذیری و چسبندگی بیشتری دارد. دانه های آن گوشه های تیزی دارند و قطر آن ها بین 0 تا 6 میلی متر می باشد. ماسه کفی را با نام های ماسه ملاتی، ماسه بنایی و ماسه خاکدار هم می شناسند. این نوع ماسه در مواردی مانند سفت کاری، سرامیک کاری، بتن ریزی کف، نازک کاری و ملات بنایی کاربرد دارد.

مخلوط-شن-و-ماسه

فروش مخلوط شن و ماسه در کرج

شن و ماسه از جمله مصالح ارزان قیمت و در دسترس می باشد که کاربرد های مهمی در ساختمان سازی دارد. مخلوط شن و ماسه در اصل ترکیبی از ماسه دوبارشور و شن است. این مخلوط باعث افزایش استحکام سازه می شود، به همین دلیل برای ساخت بتن کاربرد دارد. از کاربرد های دیگر آن می توان به کف سازی ساختمان ها به منظور جلوگیری از ورود رطوبت به محیط، پی سازی، تولید ملات در آجر چینی و … اشاره کرد. نوع خاصی از شن و ماسه در تولید شیشه و همچنین در قالب های ریخته گری فلز هم به کار برده می شود.

 

مخلوط-شن-و-ماسه

فروش ماسه در کرج

همانطور که گفته شد ماسه ها همانند تمام مصالح ساختمانی دیگر، در انواع و کاربرد های مختلفی وجود دارند که داشتن اطلاعات کافی برای استفاده از آن ها در ساخت و ساز، امری بسیار ضروری می باشد. یکی از ده ها خدمات شرکت عمرانی آروند ره پی، فروش ماسه در کرج است که می توانید با مشاوره با کارشناسان ما بهترین تصمیم را بگیرید. از ویژگی های شرکت ما با ضمانت بودن کار و تعهد زمانی در انجام پروژه ها می باشد.

قیمت ماسه در کرج

عوامل بسیاری در قیمت ماسه تاثیر گذار است. نوع ماسه، کیفیت و کمیت، تعیین کننده قیمت آن می باشد. شما می توانید از شرکت آروند ره پی، متخصص در زمینه های مختلف عمرانی از جمله فروش ماسه در کرج ، مشاوره و قیمت به روز بگیرید.